حدث خطأ في هذه الأداة

الأربعاء، 5 نوفمبر، 2014

انا مش اديبة

أنا مش أديبة ولا شاعرة
أنا بس بكتب اللى حساه
تقدر تقول مراية حزينة
لكل قلب قتلاه الآه
شاطرة فى الوصف وحكيمة
إحساسى عالى ماشاء الله
أنا مش أديبة ولا شاعرة
أنا بس بكتب اللى حساه
مليش فى الوزن والقافية
وأبياتى سهله وخفيفة
بحكى اللى بشوفه فى الدنيا
بكلمات حلوة ورقيقة
وعشان حاسة بالكلمة
تقدر تفهمنى فى دقيقة
م انا مش أديبة ولاشاعرة
أنا بس بكتب اللى حساه
وعشان الشعرا ميزعلوش منى
بقول انا بكتب لنفسى
واللى زعلان ويصححلى
أقوله شكرا أنا بنسى
م أنا مش دارسة أعذرونى
أنا بقول اللى ف قلبى
م أنا اصلى
مش أديبة ولا شاعرة
أنا بس بكتب اللى حساه

هناك تعليقان (2):

  1. كرَرواَ " أستغَفر َاللّه الذّي لا إلّه إِلا هُوَ الحّي القُيومَ وأتُوبَ إلّيهَ "
    كل دقَيقَة .. مَنْ عمَرْناَ .. أنَفاس لا تعودْ .. فلتكنْ لأنفْاسك .. حلاوة بالاستغفار.

    ردحذف
    الردود
    1. أستغَفر َاللّه الذّي لا إلّه إِلا هُوَ الحّي القُيومَ وأتُوبَ إلّيهَ "
      كل دقَيقَة .. مَنْ عمَرْناَ .. أنَفاس لا تعودْ .. فلتكنْ لأنفْاسك .. حلاوة بالاستغفار.
      أستغَفر َاللّه الذّي لا إلّه إِلا هُوَ الحّي القُيومَ وأتُوبَ إلّيهَ "
      كل دقَيقَة .. مَنْ عمَرْناَ .. أنَفاس لا تعودْ .. فلتكنْ لأنفْاسك .. حلاوة بالاستغفار.
      أستغَفر َاللّه الذّي لا إلّه إِلا هُوَ الحّي القُيومَ وأتُوبَ إلّيهَ "
      كل دقَيقَة .. مَنْ عمَرْناَ .. أنَفاس لا تعودْ .. فلتكنْ لأنفْاسك .. حلاوة بالاستغفار.
      أستغَفر َاللّه الذّي لا إلّه إِلا هُوَ الحّي القُيومَ وأتُوبَ إلّيهَ "
      كل دقَيقَة .. مَنْ عمَرْناَ .. أنَفاس لا تعودْ .. فلتكنْ لأنفْاسك .. حلاوة بالاستغفار.
      أستغَفر َاللّه الذّي لا إلّه إِلا هُوَ الحّي القُيومَ وأتُوبَ إلّيهَ "
      كل دقَيقَة .. مَنْ عمَرْناَ .. أنَفاس لا تعودْ .. فلتكنْ لأنفْاسك .. حلاوة بالاستغفار.

      حذف