عتاب الحبيب

لو قلبك فى يوم عرف الاشتياق
لو فى يوم داق طعم الفراق
لو مشيت فى طريق العشاق
هتلاقينى على عهدى معاك باق

انا وانت عنوان لطريق الاشواق
انا وانت عشق شوق ولهفه لقاء
انا وانت حرفين فى كلمه رددها الاحباء
انا وانت ورده عطرها ملاء الاجواء

اشتقت لك
وبكل حب همستلك انا خلاص رجعتلك
بس لازم افكرك ان قلبى لما حنلك
نسيت غرورى ولقيتنى فجأه بكلمك
مش ضعف منى وعارفه قربى بيكملك

ايوة بحبك بس
جوايا همسة عتاب بقولهالك
من جوه قلبى كتبتهالك
وبحرارة انفاسى بعتهالك
المسها وحسها وصونها
واشرحلى بعدين احساسك


انا لسه عايشه على ذكرى حلوة
وجوايا دايما امل فى بكرة
مش هقول حبيبى قاسى
مش هقول حبيبى ناسى
هقوله عليه باقيه
ومش هفكر غير
فى بكرة





تعليقات

  1. يا قلبي ممنوع العتاب بين الاحباب
    وليه الاحبه يتعاتبوا وهما احباب
    دايماالعتاب يفتح دروب العذاب
    ولما القوس الجميل رمي سهمه
    الحوت ابو قلب طيب سلم وداب
    الحب اصله ديوان مش صفحة كتاب

    ردحذف
  2. لو قلبك فى يوم عرف الاشتياق
    لو فى يوم داق طعم الفراق
    لو مشيت فى طريق العشاق
    هتلاقينى على عهدى معاك باق

    انا وانت عنوان لطريق الاشواق
    انا وانت عشق شوق ولهفه لقاء
    انا وانت حرفين فى كلمه رددها الاحباء
    انا وانت ورده عطرها ملاء الاجواء

    اشتقت لك
    وبكل حب همستلك انا خلاص رجعتلك..رائعة مدونتك "عتاب الحبيب

    ردحذف
  3. بشكرك جدا على تعليقك الرقيق اخى نورتنى بزيارتك... جيهان

    ردحذف
  4. اتقنتي فابدعتي فاحسنتي كل ماهو رائع من كلمات
    ولم تتركي لي شيئ اكتبة يعبر عما شعرت بة من روائع كلامتك
    وتعبيرك
    اشكرا علي ما شعرت بة من عدم وجودي لكلمات اكتبها لكي
    غير

    ابدعتي

    ردحذف
    الردود
    1. اشكرك جداااااااااا على هذا الحس المرهف

      حذف
    2. ايوة بحبك بس
      جوايا همسة عتاب بقولهالك
      من جوه قلبى كتبتهالك
      وبحرارة انفاسى بعتهالك
      المسها وحسها وصونها
      واشرحلى بعدين احساسك

      حذف
  5. كلمات كلمات كلمات
    وكل كلمة فيها كلمات
    حب وصدق ووفاء وحياة
    ما اجمل هذي العبارات
    حب يعتصر الالام لتظهر منه الانات
    كلمات لها ترتيب كانها ميزان النغمات

    ردحذف
  6. انا بدى اشكرك كتير

    ردحذف
  7. انا لو عايز المزيد اعمل اية

    ردحذف
  8. أتقنتى فابدعتى بحسك المرهف

    ردحذف
  9. كتمت صوتي واحترت كيفن عرفتي...
    اشتقت لك !!
    كتمت صوتي وبفرحتي حروفي أخدعتني وبينت .!!
    أشتقت لك
    كتمت صوتي اخبي عشقك بس أعيون وأناملي افضحتني !!
    أشتقت لك
    كتمت صوت الغيره فيني!! خفت بزعلآ لحظه أتجفيني!ذنب عاشق خذت فيني!
    أشتقت لك
    كتمت صوتي لين اسمعت قلبي يناديني يتألم بين صمتي وحنيني! يترجا فيني!
    اشتقت لك
    كتمت صوت الشوق عشق فيكي!! بصمتي ارسلت اناديكي احضنني !!
    اشتقت لك
    كتمت صوت الحب عاااااااااشق اسألك ؟؟كيفن تهواني!!
    اشتقت لك
    كتمت صوت العشق فييني!! بس ارجووك افهميني لا تجرحيني!! لو بترحلي لحظه أقتليني !!!
    لاتتركييني أعيش بجرح عاشق ينزف !!اسألي عن العشاق!!!
    كلهم م العشق فارق بأيده أنتحر!!! بس اقولك شرفيني بتاريخ!! واكتبي ((!! اسمي!!)) كعااشق انتحر بيدن عشيقي!لو !لو فكرت لحظه ترحل!! اقتليني بس عاشق مجروحآ لا تتركيني!!!
    اشتقت لك
    كتمت صوتي وهذا نثري حروف صمتي !!وأخاف تصرخ حروفي فيني جهرا !!اكتب ((استغفر الله)) أكفر!!لو في يوم كتبت جهرا عشقي فيكي!!اعشقك بصمتي افضل !!
    اشتقت لك
    آآآآه بصمت احس شوق عاشق فيني آآآآه بصمتي كلي عاشق لروحك أقولك
    !!!
    !!
    !
    كتمت صوتي لين صمتي نطقني أشتقت لك
    واللي خلقني
    أشتقــــت لك

    ردحذف
  10. رؤؤ9ؤ9ؤ9ؤ9ؤ9ؤ9ؤ9ؤعہ

    ردحذف
  11. لا اعرف ماذا يريد البشر مني يريدمني عندما كنت لااعتقد في الحب قالو انسان بلا مشاعر وعندما احبيت قالو عاشق مجنون وعندما فارقت من احب قالو وحيد مهموم وعندما بكيت من اجل الفراق قالو ضعيف مهزوم وعندما توقفت عن البكاء قالوقاسي من المشاعر معدوم وانا لا اعرف هل انا الظالم ام المظلوم

    ردحذف
  12. بس انا اسلام

    في كتبي .. في أحلامي .. في صحوتي
    إليك يا من يرتعش كياني
    من شدة حـبـيـبـي
    الشوق إلى رؤياك
    فقط عند ذكر إسمك

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

رساله من مجهول

ابحث عنك

أنا طفله