حدث خطأ في هذه الأداة

الثلاثاء، 26 أبريل، 2011

بين ايديك

بين ايديك حبيبى بلاقى كل احلامى
بين ايديك بدوب من الحنين ومن اشتياقى
بين ايديك روحى بترجعلى
بنسى روحى بنسى نفسى
بنسى حتى زمانى ومكانى
مش مهم انا فين وانت فين
المهم يكون مكانك هو مكانى
ولابيهمنى اى شىء تانى

مش محتاجه اقولك بحبك
واقولها ليه وفى عينيك كل الكلام
ولما بشوفها بقول دايما
سكوت حبيبى ابلغ من الكلام
حس مشاعرى وانا فى حضنك
وغمض عينك وفى حضنى نام
سلم قلبك لسفير الغرام
واحكى حبك من غير كلام
ده اللى بينى وبينك
مش هيتكرر تانى
ولا فى الاحلام

الناس حوالينا بتلومنا
على الحب اللى باين فى عينينا
بيلفوا ويدوروا فى كوكبنا
ومحدش دارى باللى فينا
بيحاولوا يوصلوا لنجومنا
ويسهروا مع قمر ليالينا
صعبان عليهم يشوفوا قلوب بتحب
قلوب دايبه من الحب
قلوب عايشه عشان تحب

متخافش حبيبى من العزال
حبنا حبيبى حب خيال
لايعرف مستحيل
ولايأثر فيه ترحال
هتفضل ليا مهما بعدت
وهفضل ليك مهما عنى غيبت
سيبهم يحكوا ويقولوا عنا حكايات
عمر حكاياتهم ماهتأثر فينا
انا وانت لبعض
مهما قالوا العزال



هناك 3 تعليقات:

  1. طال غيابك عني وطال بعداك

    فعد الي فما عاد قلبان الا وثالثهما قرباك

    فكيف تحلو لي الدنيا ببعدك عني؟

    وقد رأيت جنة فيها حبك وغلاك

    كيف وإن كانت عيناي قد رأت حبا وعشقا

    قد شـــــــــــــــــــــــــاع من عيناك؟

    ردحذف
  2. طال غيابك عني وطال بعداك

    فعد الي فما عاد قلبان الا وثالثهما قرباك

    فكيف تحلو لي الدنيا ببعدك عني؟

    وقد رأيت جنة فيها حبك وغلاك

    كيف وإن كانت عيناي قد رأت حبا وعشقا

    قد شـــــــــــــــــــــــــاع من عيناك؟

    ردحذف
  3. طال غيابك عني وطال بعداك

    فعد الي فما عاد قلبان الا وثالثهما قرباك

    فكيف تحلو لي الدنيا ببعدك عني؟

    وقد رأيت جنة فيها حبك وغلاك

    كيف وإن كانت عيناي قد رأت حبا وعشقا

    قد شـــــــــــــــــــــــــاع من عيناك؟

    ردحذف